سرخ کن بدون روغن (هواپز) 4 لیتری شیائومی مدل پرو MAF05

Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L

ویژگی‌های محصول

  • پخت ۱۰۰ نوع غذا از طریق برنامه
  • پخت غذا با جریان هوای گرم ۳۶۰ درجه
  • صفحه نمایش OLED
  • برنامه ریزی 24 ساعته
  • قابلیت شستشوی اجزای سرخ کن در ماشین ظرفشویی
  • قابلیت کنترل از راه دور با اپلیکیشن Mi Home
  • پنجره شفاف سه لایه عایق حرارت
  • حجم بهینه 4 لیتر
  • گردش هوای گرم 360 درجه
  • دارای قابلیت پخت، تخمیر، یخ زدایی
  • دستور العمل های ابری هوشمند
  • پوشش نچسب بادوام
  • سبد سرخ کن از ۷ لایه تشکیل شده است
  • قابلیت یادآوری برگرداندن غذا هنگام پخت
  • پشتیبانی از حالت پخت سفارشی

19 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

مشخصات و قیمت سرخکن بدون روغن (هواپز) هوشمند شیائومی پرو Mijia Smart Air Fryer Pro 4L (MAF05)

سرخ کردن غذا نیاز به زمان زیادی نیاز دارد. همچنین باعث می شود تا روغن زیادی را مصرف کنید. اگر مهارت کافی نداشته باشید، حتی گاها مواد غذایی مغز پخت نخواهند شد. لذا به شما سرخ کن بدون روغن (هواپز رژیمی) هوشمند 4 لیتری شیائومی مدل MAF05 را پیشنهاد می کنیم.

طراحی مخزن شفاف 4 لیتر حجم بهینه آشپزی سالم تر با سرخ کردن روغن کمتر پخت 40 تا 80 درجه سانتیگراد در دمای پایین
وضعیت آشپزی را بدون دردسر کنترل کنید همراه با گریل اختصاصی از فضای آشپزی کارآمدتر استفاده کنید گردش هوای گرم شده 360 درجه از غذاهای خوشمزه کم چرب لذت ببرید ماست، یخ زدایی، خشک کردن میوه چند منظوره و همه کاره
دستور العمل های ابر برنامه ریزی 24 ساعته صفحه نمایش OLED پوشش سبد دولایه
هوشمند آسان برای استفاده طراحی متفکرانه حتی برای مبتدیان قبل از خواب از پیش تنظیم شده است صبح از غذاهای خوشمزه لذت ببرید ساده و راحت مقاوم در برابر سایش و نچسب آسان تمیز میشود

در ادامه به بررسی تک تک موارد بالا خواهیم پرداخت تا با امکانات هواپز شیائومی نسخه پرو 4 لیتری Xiaomi Smart Air fryer pro 4L آشنا شوید. دستگاهی چندمنظوره که با دارا بودن توان ۱٢۰۰ واتی میتواند دما را از ٤۰ تا ٨۰ درجه سانتیگراد کنترل کند.

مشخصات سرخ کن بدون روغن (هوا پز) Xiaomi Pro 4L

طراحی پنجره مخزن شفاف

پنجره شفاف سه لایه عایق حرارت برای نظارت بصری وضعیت پخت و پز در زمان واقعی. به همین دلیل برای بررسی مواد غذایی نیازی به بیرون کشیدن سبد سرخکن شیائومی پرو نیست. یک غذای خوشمزه درست جلوی چشمان شما طبخ می شود.

فضای سبد را با گریل اختصاصی ارتقا دهید

حجم بهینه 4 لیتر با ظرفیت پخت غذا برای 1 تا 5 نفر در روز، همراه با یک گریل اختصاصی برای استفاده موثرتر از فضای پخت و پز. بدون اشغال فضای اضافی برای افراد بیشتری آشپزی کنید.

گردش هوای گرم شده 360 درجه ایجاد یک لایه بیرونی ترد در حالی که داخل آن را نرم نگه می دارد

سرخکن شیائومی بدون روغن (هوا پز) Xiaomi Pro 4L دارای گردش هوای گرم شده 360 درجه همراه با قدرت گرمایش 1600 وات باعث افزایش سریع دما و توزیع متعادل‌تر گرما در داخل سرخ‌کن می‌شود. پخت و پز کارآمد که چربی داخل غذا را فشرده می کند، آب و مواد مغذی را بدون نیاز به افزودن روغن می بندد. غذای کم چرب و سالم برای لذت خوردن شما.

پخت، تخمیر، یخ زدایی: تطبیق پذیری در بهترین حالت با شلوغی آشپزخانه خداحافظی کنید

دما را می توان دقیقاً بین 40 تا 200 درجه سانتی گراد تنظیم کرد. سرخ کن بدون روغن (هوا پز) شیائومی مدل Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L می تواند بیشتر از سرخ کردن غذای شما در دمای بالا انجام دهد. همچنین می تواند میوه ها، سبزیجات و گوشت را تخمیر، یخ زدایی و پختن آن کند. Air Fryer عملکردهای مختلف لوازم آشپزخانه مانند فر، خشک کن میوه، دستگاه ماست و غیره را یکپارچه می کند.

محدوده دمای متوسط 80 تا 200 درجه سانتی گراد تا بالا به طور خودکار با سرعت چرخش بالای موتور دو سرعته برای افزایش سریع دما جفت می شود.


فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی ذخیره می شود فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کند.

دریچه هوای خنک کننده عقب طراحی خنک کننده منحصر به فرد برای عمر طولانی تر دستگاه و تهویه بهتر.

حفاظ شبکه به دلایل ایمنی از هرگونه تماس با لوله های گرمایش در داخل دستگاه جلوگیری می کنید.

سبد را برای مکث بیرون بکشید سبد را می توان در هر زمان در طول پخت و پز برای تکان دادن غذا بیرون کشید..


24 ساعت برنامه ریزی قبلی صبحانه یا شام را حتی در مواقعی که مشغول هستید درست کنید

غذای خود را از قبل در هواپز شیائومی نسخه پرو 4 لیتری Xiaomi Smart Air fryer pro 4L قرار دهید و از غذای سالم حتی با زندگی پرشتاب خود لذت ببرید، چه صبح به سر کار بروید و چه عصر از سر کار برگردید.

روکش نچسب بادوام و تمیز کردن آسان

پوشش دولایه سبد نچسب سرخکن بدون روغن پرو شیائومی MAF05 نه تنها روشی سالم و ایمن برای پخت و پز فراهم می کند، بلکه در برابر سایش مقاوم تر و تمیز کردن آن آسان تر است.

دستور العمل های ابر هوشمند در کمترین زمان مانند یک حرفه ای آشپزی کنید

دسترسی به برنامه Xiaomi Home برای بیش از 100 دستور پخت هوشمند. حتی یک مبتدی آشپزی می تواند با سرخکن رژیمی شیائومی (هوا پز) 4 لیتری شیائومی مدل پرو آشپزی کند. از وعده های غذایی مختلف در طول هفته با دستور العمل های مغذی و سالم لذت ببرید.

صفحه نمایش OLED از آشپزی با دستور العمل های سفارشی لذت ببرید

نه تنها با یک چرخش و یک فشار می توان دما و زمان پخت را به راحتی تنظیم کرد، بلکه زمان تکان دادن غذا به شما یادآوری می شود. ما 11 حالت از پیش تعیین شده، پخت و پز هوشمند با یک کلیک و پشتیبانی از اطلاعات نمایش سفارشی برنامه را ارائه می دهیم. ما به شما کمک می کنیم غذاهایی را که دوست دارید بخورید ضبط کنید.


توضیحات تکمیلی هواپز شیائومی 4 لیتری مدل پرو MAF04

طراحی این محصول به گونه ای است که به شما اجازه می دهد تا به آسانی آنرا داخل کابینت ها و فضای داخلی آشپزخانه قرار دهید. ابعاد محصول 240*265*245 میلی متر است. در قسمت زیر پایین سرخ کن بدون روغن (هوا پز) شیائومی Xiaomi Smart Air Fryer Pro 4L (MAF05) چند پایه قرار دارد که به شما اجازه می دهد هنگام استفاده روی سطوح صاف نلغزد.

هواپز شیائومی نسخه پرو دارای محفظه پخت 7 لایه است. روکش 2 لایه و نچسب PTFE روی آن قرار دارد که اجازه نمی دهد مواد غذایی به آن بچسبد. همچنین خاصیت ضدخش و بهداشتی نیز دارد.

 

وزن

4 کیلوگرم

'- سایر ویژگی‌ها

چربی اضافی فیلتر شده در پایان کار می توانید مشاهده کنید دارای پوشش نچسب دارای دریچه های خنک کننده دارای صفحه لمسی OLED دارای گریل استیل قابلیت شستشوی اجزای سرخ کن در ماشین ظرفشویی قابلیت کنترل از راه دور با اپلیکیشن Mi Home جنس داخل روکش 2 لایه و نچسب PTFE دارای یک پنجره شفاف 3 لایه – عایق حرارتی سه لایه دید واضح در هر زمان مناسب برای پخت غذا، یخ زدایی و خشک کردن میوه ها بیش از 50 دستورالعمل پخت پشتیبانی از دستیار صوتی چرخش هوای 360 درجه تولید حرارت یکنواخت تنظیم دما بین 40 تا 200 درجه سانتی گراد – دما بین 40 تا 80 درجه، سرعت 1800 دور در دقیقه – دما بین 80 تا 200 درجه، سرعت 2600 دور در دقیقه 24 ساعت کارکرد مداوم در دمای کم برنامه ریزی هوشمند برای شروع فعالیت تا 24 ساعت قابلیت بیرون کشیدن سبد برای نظارت بر پخت قطع فعالیت در هنگام بیرون کشیدن سبد ادامه فعالیت بعد از جا زدن سبد

گارانتی

30روز گارانتی درجا تعویض | ضمانت اصالت کالا (پک گلوبال) | مشاوره تخصصی قبل از خرید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرخ کن بدون روغن (هواپز) 4 لیتری شیائومی مدل پرو MAF05”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *