کتری برقی شیائومی مدل Kettle Pro

Mi Smart Kettle Pro

کتری برقی شیائومی مدل MJHWSH02YM، دارای پنج نوع تنظیم درجه حرارت گرم می باشد که باتوجه به نیاز خود آن را تنظیم کرده و از استفاده از آن لذت می برید.

ویژگی‌های محصول

 
  • توان مصرفی: 1800 وات
  • جنس بدنه کتری: پلاستیک فشرده / مخزن استیل
  • گنجایش کتری: 1.5 لیتر
  • خاموش شدن خودکار: دارد
  • کتری بدون سیم: دارد
  • نحوه اتصال: بلوتوث
  • نرم افزار سازگار: Mi Home
  • چراغ نشانگر: دارد
شناسه محصول: Mi Smart Kettle-Pro دسته: ,

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

مشخصات و قیمت کتری برقی شیائومی مدل Mi Smart Kettle Pro

کتری برقی هوشمند شیائومی مدل pro مخصوص چایی خورها رسید! چای بخش جدانشدنی از عصرانه و میان وعده‌های ایرانی است. یک نوشیدنی آرامش بخش که می‌تواند خستگی یک روز کاری را از تن شما در کند. چای را می‌توان در سماور، کتری و قوری معمولی دم کرد. اما امروزه با زندگی کارمندی و کمبود زمان بیشتر افراد به سمت وسایل کاربردی برقی در آشپزخانه روی آورده‌اند. با استفاده کردن از کتری برقی شیائومی مدل Mi Smart Kettle Pro، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه آب جوش را برای انواع دمنوش و نوشیدنی‌های گرم آماده کنید.

Mi Smart Kettle Pro
پنج حالت قابل تنظیم، با همه آنها آشنا شوید.

نمایشگر دمای واقعی | 1.5 لیتر ظرفیت بالا | ترموستات برند بریتانیایی STRIX | حفاظت ایمنی سه گانه

یک کتری برقی با صفحه نمایش
نمایشگر آموزنده دما

نسل جدید Mi Smart Kettle Pro، دارای صفحه نمایش دیجیتال HD ارتقا یافته و نمایشگر دمای آب در زمان واقعی است. دما را تنظیم کنید تا نوشیدنی خود را همانطور که دوست دارید حفظ کنید و از سوختگی جلوگیری کنید.

مشخصات کتری برقی شیائومی مدل MJHWSH02YM

حالت های دمایی قابل تنظیم، با تکان دادن یک سوئیچ

دکمه گرم نگه داشتن اکنون به پنج حالت دمای گرم نگه داشتن مجهز شده است، یک سوئیچ با یک لمس برای تمام نیازهای دم کردن شما.

پروبیوتیک برای خانواده شما
با دمای مناسب آب سالم بمانید

شیر خشک برای کودک شما
دیگر منتظر خنک شدن آب جوشیده نباشید

قهوه برای دفتر
طعم عالی در دمای 90 درجه سانتیگراد

کتری خود را از برنامه کنترل کنید
دمای گرم نگه داشتن خود را سفارشی کنید

دما و زمان گرم نگه داشتن را می توان در برنامه Mi Home/Xiaomi Home تنظیم کرد. دمای هر حالت را می توان بین 40 تا 90 درجه تنظیم کرد. تا 12 ساعت زمان گرم نگه داشتن بر اساس عادات کاربر خود، می‌توانید «گرم نگه داشتن پس از برداشت» یا «گرم نگه داشتن پس از جوشیدن» را فعال کنید.

عایق صوتی SCR
خوب و بدون مزاحمت بخوابید

با افزودن جزء SCR، زمانی که دمای آب کمتر از دمای گرم نگه داشته شود، گرمایش با دمای کم توان فعال می شود تا آب بدون هیچ صدا گرم بماند. دیگر زمانی که در خواب هستید با صداهای گرمای ناگهانی از خواب بیدار نشوید.

از آرامش به جوش فقط در 5 دقیقه

از طریق حلقه گرمایش 1800 واتی با تمرکز انرژی بالا در پایه، آب به طور کامل از پایین به بالا گرم می شود. آب در حدود 5 دقیقه به جوش می آید.

کنترل هوشمند دمای آب
دیگر از جوشیدن اضافی خبری نیست

برای آب معدنی یا برای گرم کردن مجدد آبی که نیازی به جوشاندن کامل ندارد، دکمه “گرم نگه داشتن” را فشار دهید، آب گرم می شود و در دمایی که تنظیم کرده اید حفظ می شود، بنابراین نیازی به جوشاندن و گرم نگه داشتن مکرر نیست.

ترموستات برند بریتانیایی STRIX
عمر طولانی تر

ترموستات برند بریتانیایی STRIX در کتری هوشمند Mi Smart Kettle Pro، عملکردهای کنترل دما دقیق تری را ارائه می دهد، اطمینان حاصل می کند که آب کاملاً جوشیده شده است و عمر مفید آن تا 10 سال است.

ظرفیت بالا، آن را با خانواده خود به اشتراک بگذارید

1.5 لیتر ظرفیت بالا، بدون نیاز به جوشاندن مکرر، فقط یک بار پر کنید و بجوشانید تا نیازهای نوشیدنی چندین نفر را برآورده کنید.

آستر با کیفیت، بنابراین شما می توانید نگه دارید
آب شما سالم برای نوشیدن

قطعاتی که با آب در تماس هستند، مانند لاینر و درب، همگی از فولاد ضد زنگ 304 با کیفیت بالا ساخته شده اند، نیازهای مواد درجه تماس با مواد غذایی را برآورده می کنند و در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند، بی بو هستند و به راحتی تمیز می شوند.

بررسی کتری برقی هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Smart Kettle Pro

طراحی بدنه کتری دولایه گرما را عایق می کند و کتری را در لمس خنک نگه می دارد

Mi Smart Kettle Pro، دارای یک بدنه دو لایه با یک حفره عایق توخالی بین آستر فولادی ضد زنگ و محفظه بیرونی است تا از شما در برابر دمای بالای داخل کتری محافظت کند و حتی پس از جوشیدن از سوختگی جلوگیری کند.

حفاظت از قدرت سه گانه
ایمنی برای آرامش خاطر

کتری هوشمند Mi Smart Kettle Pro، با حفاظت قدرت سه گانه طراحی شده است: اولاً، پس از جوشاندن کامل آب، برق به طور خودکار قطع می شود. ثانیاً، هنگامی که سوزش خشک تشخیص داده می شود، برق به طور خودکار قطع می شود. علاوه بر این، کانکتور برق طراحی شده ویژه محافظت موثری در برابر شوک الکتریکی و خزش ایجاد می کند.

جزئیات مبتکرانه، دستگاه متفکر

آستر یکپارچه بزرگ 13 سانتی متری

دهانه از طریق تکنیک کشش یک تکه فولاد ضد زنگ ایجاد می شود و به آن اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با فضای داخلی ادغام شود. کف کتری صاف است و هیچ نقطه‌ای که به سختی قابل دسترسی باشد مانع از تمیز کردن آن می‌شود. مجهز به یک دهانه بزرگ به قطر 13 سانتی متر برای تمیز کردن آسان.

طراحی درب میرایی دو مرحله ای

درب با استفاده از طراحی میرایی دو مرحله ای باز می شود. درب آن می‌تواند به میزان کمتری باز شود، به طوری که دانه‌های آب گرم جمع‌شده روی درب به بیرون پاشیده نمی‌شوند و از سوختن جلوگیری می‌کنند، یا در درجه‌ای وسیع‌تر، به شما امکان می‌دهد کتری را پر کنید و داخل آن را به راحتی تمیز کنید.

سنسور دما با دقت بالا

هنگامی که سنسور تشخیص داد که آب به دمای مطلوب رسیده است، کتری به طور خودکار جوشش را متوقف می کند یا برنامه گرم نگه داشتن را بر اساس تنظیمات شما فعال می کند.

ذخیره سازی سیم برق

طول اضافی سیم برق را می توان به اطراف پیچید و در داخل پایه کتری ذخیره کرد تا ظاهری آراسته تر و زیباتر داشته باشد، چه در مواقعی که استفاده نمی شود و چه در صورت عدم استفاده.

توضیح محصول

نسل جدید کتری برقی ترموستات Mijia Pro، دارای صفحه نمایش دیجیتالی با وضوح بالا با قابلیت نمایشگر زمان واقعی دمای آب، جلوگیری از سوختگی هنگام نوشیدن آب می توانید دمای عایق را به دلخواه تنظیم کنید. به شما امکان می دهد آب مورد علاقه خود را بنوشید.

 

چیزی که کتری Mi Smart Kettle Pro، را واقعاً «هوشمند» می‌کند این واقعیت است که می‌توانید دمای آب را تنظیم کنید و با برنامه خانگی مفید Mi Xiaomi (با پشتیبانی از اندروید و iOS) مراقب آن باشید. این کتری همچنین دارای حفاظت سه گانه در برابر شوک الکتریکی و پایه چرخشی 360 درجه است. ظرفیت این کتری 1.5 لیتر است. همچنین داخل کتری از دو لایه فولاد ضد زنگ ساخته شده است که حداکثر ایمنی را فراهم می کند و عایق حرارتی را تضمین می کند، بنابراین هنگام لمس این کتری به سختی متوجه گرما می شوید.

Kettle Pro، دارای توان خروجی قدرتمند 1800 وات است، بنابراین آب با سرعت رعد و برق (کمتر از 5 دقیقه) گرم می شود. شیائومی همچنین طراحی مینیمالیستی سفید و زیبا را برای این مدل جدید انتخاب کرده است که ظاهری زیبا را ارائه می دهد.

توان مصرفی

1800 وات

جنس کتری

پلاستیک

ظرفیت کتری

1.5 لیتر

سایر ویژگی‌ها

امکان باز کردن در کتری تا زاویه 80 درجه, جلوگیری از شوک الکتریکی به دلیل حفاظت فیریکی 3 لایه, خاموش شدن خودکار به محض جوش آمدن آب, مجهز به عایق حرارتی پوشش داخلی از جنس استیل ضد زنگ قابلیت نمایش دمای آب قابلیت تنظیم دما در 5 دمای مختلف محافظت سه گانه در برابر سوختن دارای ترموستات گرمایشی 18 وات جوشاندن حجم کامل آب در مدت 5 دقیقه

گارانتی

30روز گارانتی درجا تعویض | ضمانت اصالت کالا (پک گلوبال) | مشاوره تخصصی قبل از خرید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتری برقی شیائومی مدل Kettle Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *