جارو رباتیک شیائومی Dreame L10S Pro

Xiaomi Robot Vacuum Dreame L10S Pro

پایه شارژ جارو رباتیک Dreame Tech L10S Pro کوچک و جمع و جور است و می تواند باتری 5200 میلی آمپر ساعتی جارو را به طور کامل در 6 ساعت شارژ کند و شارژ دهی حدود 200 دقیقه را تضمین می کند.

ویژگی‌های محصول

  • دارای قدرت مکش 5300 پاسکالی
  • مجهز به فیلتر HEPA
  • دارای مخزن گرد و غبار 450 میلی لیتر
  • دارای مخزن آب 190 میلی لیتر
  • مجهز به باتری 5200 میلی آمپر ساعتی
  • شارژدهی تا 2.5 ساعت
  • 4 سطح مکش و 3 سطح مصرف آب
شناسه محصول: Xiaomi - Dreame L10 S Pro دسته: ,

22,130,000 تومان

17 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

مشخصات و قیمت جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Robot Vacuum Dreame L10 S Pro

“کارشناس همه کاره نظافت کف” محصول جدید شیائومی با نام جارو رباتیک شیائومی L10S Pro محصول سال 2023 می باشد که دارای امکاناتی بسیار عالی و کارآمد است. فناوری های به کار رفته در این جارو رباتیک بسیار پیشرفته است و نیاز شما را به جارو برقی از بین خواهد برد.

جارو رباتیک شیائومی L10s Pro
می بیند، موپ ها، تمیز می کند، مثل یک حرفه ای.

در جارو رباتیک شیائومی Dreame L10S Pro، مکش قدرتمند با تمیز کردن با سرعت بالا روبرو می شود.

مکش شدید، 5300 پاسکال و موپ های چرخشی پیشرفته دوگانه، تمیز کردن خودکار همه کاره را برای کف های فرش شده و سخت به طور یکسان ارائه می دهد.

تمیز کردن همه کاره و صرفه جویی در فضا.

جاروبرقی رباتیک شیائومی Dreame L10S Pro، قدرتمند، تمیز کردن قوی، و پایه شارژ مینیمالیستی برای حفظ فضا بدون به خطر انداختن نظافت شما ترکیب می‌شوند. 4 سطح مکش و 3 سطح مصرف آب* نظافت قابل انطباق را برای چوب، کاشی، موکت، موکت و انواع دیگر کفپوش ها تسهیل می کند.

قدرت قابل توجه نظافت قابل توجه

حفاری عمیق و جاروبرقی با مکش قوی برای تمیز کردن مو، خاک، گرد و غبار و زباله ها برای تمیز کردن قابل توجه فرش – به ویژه برای خانواده هایی که حیوانات خانگی دارند. 5300Pa* مکش قدرتمند و یک برس لاستیکی، با طراحی ضد گره خوردگی که پاک کردن موها از روی برس را آسان می‌کند، گرد و غبار و کثیفی را با جاروبرقی به داخل جعبه گرد و غبار 450 میلی‌لیتری می‌برند.

Xiaomi Robot Vacuum Dreame L10 S Pro، لکه های سرسخت را پاک می کند.

ماپ‌های دوار دوار قدرتمند به راحتی کثیفی، کثیفی و سایر آلودگی‌ها – از ریختن مواد غذایی در آشپزخانه گرفته تا کف‌های مرطوب حمام را پاک می‌کنند. 2 پد خشک کن با سرعت بالا می چرخند تا لکه های سرسخت را پاک کنند. مخزن آب قابل جابجایی با ظرفیت بزرگ 190 میلی لیتری به اطمینان از تمیز کردن کامل و راحت کف سخت کمک می کند.

آن را می بیند. از آن اجتناب می کند.

L10s Pro به‌دقت موانع را شناسایی می‌کند و از اشیاء مانند میز و صندلی دوری می‌کند و برای جلوگیری از گیر افتادن یا نیاز به کمک، قطرات را تشخیص می‌دهد. بگذارید برود و تمیز شود. نور ساختاری پیشرفته و الگوریتم های تصویربرداری سه بعدی به طور هوشمندانه موانع را شناسایی می کنند تا از خطرات جلوگیری کنند و به طور مستقل تمیز شوند.

حواس تمیز می کند، تمیز نگه می دارد.

قالی‌ها و فرش‌ها را به‌دقت حس می‌کند تا به‌طور خودکار موبرها را بلند کند و مکش را برای تمیز کردن عمیق افزایش دهد که به راحتی کثیفی، گرد و غبار و زباله‌های مزاحم را کنترل می‌کند. فناوری اولتراسونیک به طور دقیق فرش و فرش را شناسایی می کند. L10s Pro برای خشک نگه داشتن فرش‌ها و جلوگیری از کشیدن موپ‌های کثیف روی کف‌های تمیز هنگام بازگشت به پایه، پدهای دستشویی خود را تا 7 میلی‌متر افزایش می‌دهد.

هوشمندتر، سریع تر، و مدت زمان بیشتری تمیز می شود.

Xiaomi Robot Vacuum Dreame L10 S Pro، به سرعت نقشه می‌کشد، مسیرهای نظافت را بهینه می‌کند و تمیز کردن قابل توجهی را برای خانه‌های کوچک و متوسط فراهم می‌کند. ناوبری هوشمند LiDAR به سرعت یک نقشه را در حدود 5-10 دقیقه می‌سازد* در حالی که باتری بزرگ 5200 میلی‌آمپر ساعتی انرژی کافی برای جلسات تمیز کردن طولانی ارائه می‌کند. چندین نقشه را ذخیره کنید و از آنها برای تنظیم تنظیمات برگزیده تمیز کردن یا مشاهده آنها به صورت آفلاین با بازیابی نقشه های تاریخی برنامه خود استفاده کنید.

یک تمیز کردن سفارشی دریافت کنید.

تمیز کردن خود را با تکان دادن انگشت یا صدای صدای خود تنظیم کنید. مناطق ممنوعه راه‌اندازی کنید، تمیز کردن نقطه‌ای را فعال کنید، یا یک دیوار مجازی از طریق برنامه راه‌اندازی کنید تا اولویت تمیز کردن خود را سفارشی کنید و از دستورات صوتی برای شروع، توقف یا توقف آن استفاده کنید. کنترل‌های دقیق برنامه و سازگاری الکسا، سیری و دستیار Google*، تمیز کردن خودکار را در انتهای انگشتان و نوک زبان شما قرار می‌دهد.
الکسا، سیری و دستیار گوگل: سرویس شخص ثالث به دستگاهی نیاز دارد که فناوری صوتی را یکپارچه کند. برنامه Dreamehome برای سیری مورد نیاز است.

موضیح محصول

جارو رباتیک Dreame L10s Pro، از محصولات محبوب و جدید شیائومی است که اواخر سال ۲۰۲۲ به بازار معرفی شد. L10s Pro دارای موتوری قدرتمند با مکش تا ۵۳۰۰ پاسکال است. زباله های محیط، درون مخزنی ۴۵۰ میلی لیتری نگهداری میشود. قدرت مکش ربات قابل تنظیم است و تا ۴ سطح مختلف تغییر میکند.

تی کشی در جارو رباتیک دریم L10s Pro بهترین نوع تی کشی است که با چرخش سریع دو پد میکروفیبر و اعمال فشار تمام لکه ها را حتی قدیمی و چسبنده را پاک میکند. در حین طی کشی از مخزن ۱۹۰ میلی لیتری ربات، آب روی زمین اسپری میشود. میزان خروجی آب هم قابل تنظیم در ۳ سطح مختلف است. این ربات مجهز به سنسورهای تشخیص اجسام روبرو است که گزینه‌ای واجب برای افراد با حیوان خانگی یا فرزند خردسال محسوب میشود. ربات L10s Pro دارای سنسور تشخیص فرش است بنابراین به محض رسیدن به فرش، پد تی کشی را تا ۷ میلیمتر بالا میبرد و از خیس شدن فرش جلوگیری کند.

نقشه برداری در جارو رباتیک Dreame L10s Pro به کمک تکنولوژی لیزر LiDAR انجام میگیرد که بسیار دقیق و بدون خطا در محیط های شلوغ یا تاریک هم به خوبی و بدون خطا عمل میکند. برس چرخان ربات مجهز به تیغه برش مو خودکار است و از گره خوردن و در هم تنیدگی مو به دور برس جلوگیری میکند. باتری داخلی ربات ظرفیتی ۵۲۰۰ میلی آمپری داشته که برای منازل بزرگ هم بسیار مناسب است. لازم به ذکر است در نرم افزار این ربات میتوانید چند نقشه مختلف ذخیره کنید. بنابراین برای منازل چند طبقه و دارای اختلاف سطح بیشتر از دو سانتی متر هم به خوبی قابل استفاده است. برای کنترل ربات میتوانید از فرمان صوتی به کمک گوگل، الکسا و سیری هم استفاده کنید.

مدل دستگاه

Dreame L10 S Pro

ظرفیت باتری

5200 میلی آمپر ساعت

زمان شارژدهی

60minutes

وزن

40 گرم

توان مصرفی

60 وات

بلندی صدا

حدود 70 دسیبل

گارانتی

30روز گارانتی درجا تعویض | شرایط اقساط | ۱۸ ماه گارانتی می سرویس| ضمانت اصالت کالا (پک گلوبال) | مشاوره تخصصی قبل از خرید | پشتیبانی اختصاصی بعد از خرید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جارو رباتیک شیائومی Dreame L10S Pro”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

22,130,000 تومان